לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

עבודות מנוף במרכז

משאיות מנוף להובלות ועבודות מנוף במרכז

עבודות מנוף במרכז הארץ כולל קריאה לעבודת מנוף מיידית.

עבודות מנוף במרכז על יד מנופי יוני המספקים שירות עבודות מנוף באמצעות צי משאיות מנוף בזמינות 24/6. השירות כולל עבודות מנוף ייחודיות, מנוף ונטוזה, מנוף סל ועוד. להזמנת עבודות מנוף במרכז בקריאה מידית או למועד מאוחר יותר התקשרו לטלפון – 050-5433050.

ניתן להזמין משאית מנוף לעבודות מנוף במרכז בתעריף יומי או בתעריף לפי שעה כולל מפעיל בעל ניסיון והסמכה על פי החוק. משאיות מנוף של מנופי יוני עומדות בכל דרישות התקינה ומדיניות הטיפול והבקרה הנדרשים.

מאפייני עבודות מנוף במרכז

עבודות מנוף במרכזמנופי יוני הנה חברה ותיקה אשר מבצעת את כל שירותי העבודות מנוף במרכז (בהזמנה מיוחדת אנו פועלים בפריסה ארצית). החברה מעמידה לרשותכם משאיות מנוף בגדלים שונים לצורך התאמה לעבודת המנוף אותה יש לבצע. נהגי משאיות מנוף בחברה הנם בעלי הכשרה, הסמכה וניסיון רב בביצוע הובלות מנוף ועבודות מנוף בסביבה האורבנית הצפופה המאפיינת את אזור המרכז.

עבודות מנוף בסביבה עירונית צפופה אינה דומה לעבודת מנוף בסביבה כפרית. אנו בחברת מנופי יוני מתמחים ביצירת התאמה בין דרישות עבודת מנוף לסביבה בה היא מתבצעת תוך התאמה של משאית למטען וליעד ההובלה. לעיתים נדרש שילוב של משאית מנוף נוספת, בעיקר כאשר מדובר באזור צפוף ועומס תנועה. זה מקרה אופייני, לסוגי עבודות מנוף במרכז כאשר על מנת לבצעה במהירות המרבית הובלת מנוף, הנפה, פריקה או התקנה. משלבים שתי משאיות מנוף לעיתים בגודל שונה כך שניתן לסיים במהירות את העבודה ולפנות את המרחב הציבורי להולכי רגל והנוסעים בכביש.

דוגמא לסוגים של עבודות מנוף במרכז

מנופי יוני מבצעים את כל סוגי העבודות מנוף במרכז. אנו מספקים שירות הובלות מנוף באמצעות משאיות מנוף ללקוחות בכל ענפי המשק. על פי הצורך והדרישה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו אמצעים מיוחדים כאשר המשימה דורשת זאת. לדוגמא – שילוב מנוף סל, מנוף ונטוזה או מתקן להנפת מבנה יביל.

הובלות מנוף במרכז

הובלות מנוף זאת אולי סוג עבודת מנוף בסיסית ביותר כאשר על פי דרישה נשלחת משאית מנוף שאוספת מטען באתר הספק ולאחר הנפה, טענה. מעבירה את המטען לייעודו. בעזרת משאית מנוף פורק אותו המפעיל באתר היעד. על הארץ או בגובה על פי דרישה. פורק מקפל את המנוף ומסיים. זאת עבודת משאית מנוף פשוטה, אך גם כאן יש לזכור, שכאשר מדובר בהובלות מנוף במרכז יש למי אשר הינו בעל ניסיון בהובלה ופעילות באזור אורבני צפוף יתרון משמעותי.

ונטוזה להובלה ועבודות מנוף במרכז – התקנת גופי זכוכית

מנוף ונטוזה הינו כלי ייעודי להנפה, העמסה והתקנה של גופי זכוכית גדולים כגון חלונות פנורמים ודלתות פנורמיים, אשר יש להובילם לאתר היעד, לצורך התקנה ולהעלותם בעזרת התקן ונטוזה המותקן על משאית המנוף על פי הזמנת הלקוח. ונטוזה יכולה להיות מותקנת על משאית מנוף גדולה בעלת זרועה ארוכה ולעיתים עושים שימוש בנוסף, בונטוזה ייעודית להתקנה בחללים פנימיים. לפעמים משאית מנוף גדולה מביאה הגוף זכוכית והמשאית מוצבת בעמדה שממנה ניתן גם לבצע את ההתקנה.

מנוף סל אדם לעבודות מנוף במרכז

מנופי יוני מספקים לכם משאית מנוף סל אדם, כאשר יש לבצע עבודות גובה כגון התקנות, גיזום, שילוט חוצות, תאורת רחוב ועוד. מנוף סל אדם מותקן על משאית מנוף בגודל מותאם לאזור וגובה הנדרש לביצוע העבודה.

חשוב לציין שבמקרים רבים אנו משלבים לצורך ביצוע עבודת הגובה נדרשים מנוף ונטוזה יחד עם מנוף סל אדם, לצורכי התקנה ועיגון מפרט הזכוכית למקומו.

מנופי יוני עבודות מנוף במרכז ובפריסה ארצית בהזמנה מיוחדת. לבירורים, הצעות מחיר, הזמנת משאיות מנוף בגודל מתאים לכם צרו עמנו קשר בטלפון – 050-5433050.

שאלות ותשובות:

האם אתם מספקים שירותי עבודות מנוף זרוע תל אביב והמרכז?

כן, מנופי יוני מפעילים שירותי עבודות מנוף זרוע תל אביב והמרכז 24 שעות ביממה כולל קריאה מיידית.

האם אתם מבצעים הובלות עם מנוף במרכז?

בהחלט עבודות מנוף במרכז של יוני מנופים כוללות הובלות מנוף במרכז בגוש דן וכן הובלות מנוף ליעדים רחוקים גם בקריאה מיידית 24/6.

האם אתם מספקים שירות השכרת מנוף סל במרכז?

כן אנו מתמחים בכל סוגי העבודות מנוף במרכז כולל שירות השכרת מנוף סל, במרכז לפי שעה או לפי יומית לפרטים: 050-5433050.

האם ניתן להשכיר משאית מנוף לעבודות מנוף במרכז?

כן אנו מפעילים צי של משאיות מנוף לכל סוגי העבודות מנוף החל ממשאית מנוף קטנה עד 15 מטר ועד מנוף 300 טון או מנוף 60 מטר.
האם את מבצעים העברת מבנים במרכז

האם אתם מבצעים הובלת מבנים במרכז?

בהחלט כן אנו מתמחים בהובלת מבנים במרכז. עבודות מנוף במרכז כגון העברת מכולות, הרמת מבנים יבילים או שינוע ממד טרומי.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו