לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

מנוף זרוע תל אביב

חברת מנופי יוני מתמחה בהובלות מנוף זרוע תל אביב, גוש דן והסביבה, עומד לרשותם צי המנופים שלנו בגדלים שונים המאפשר לכם גמישות למאפייני המטען שאתם צריכים להעביר,כולל גודל חריג או משקל גבוהה, ולמורכבות מעבר המטען בבניינים ברחובות צפופים כמו תל אביב הישנה או גם בשכונות היותר מרווחות.

מנופי יוני מבצעים הובלות מנוף לעומק ולגובה בתל אביב והסביבה, פרטים נוספים, או הזמנה בקריאה מיידית.
טלפון 050-543-3050 התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

מנוף זרוע בתל אביב

תל אביב היא עיר מתפתחת ומשתנה בכל רגע, היא חיה, צעירה ומקבלת, ואלו הן רק חלק מהסיבות לנהירה המאסיבית לתל אביב בישראל, במיוחד מצד אנשים צעירים אך לא רק.
הסצנה הקולינרית בתל אביב, הרחובות המתוחזקים והאנשים המקבלים עושים את שלהם והרצון להגיע לתל אביב גדל כל העת.
אך למרות קצב ההתפתחות המהיר של העיר ועם כל היתרונות שלה, חסרון אחד ברור של העיר הוא הצפיפות, ועם הצפיפות מגיעים קשיים משלהם, אחד מהם הוא כמובן קשיים בהובלות של מטענים גדולים.

אבל פה נכנס יוני וצי המנופים שלו המאפשרים לכם הובלת מטענים גדולים לעסקים. מנופי יוני עוזרים לכם להירגע ולדעת שהמטען שלכם יגיע בשלום לכל יעד גם באזורים סבוכים, צפופים ועם חנייה מועטת כמו תל אביב.

מנוף זרוע בתל אביב זה מנופי יוני לקבלת הצעת מחיר, הזמנות או פרטים נוספים התקשרו לטלפון 050-543-3050 ונעמוד לשירותכם בשמחה ובמהירות.

הובלת מכונות שתייה

מנופי יוני עוזרים בהובלת מכונות שתייה בתל אביב, גוש דן והסביבה, בהובלת מכונת שתייה יש לוודא את מיקום ההובלה, והאם קיימת גישה למשאיות (בצי של מנופי יוני משאיות היכולות להניף לעומק, כלומר עד 60 מטר מרחק מהמנוף!), לאחר מכן יש לתכנן את ההובלה ואת זמן ההובלה ולאחר מכן להציבה במיקום הנכון.

הובלות לאתרי התחדשות עירונית

כאשר בית ברחוב קיים עובר התחדשות עירונית פרטנית, או תמ”א 38, מנופי יוני עוזרים להוביל חומרי בניין, קרמיקות וחומרי גינון לכל הגננים והאדריכלים, ובמגוון רחב של אזורי עם בעיות חנייה, רחובות חד סטריים וצפיפות קיצונית.

מנופי יוני מניפים חומרים גם בהתחדשות עירונית של בלוק שלם, את מנופי יוני מפעילים מפעילי משאיות מנוסים ומיומנים עם ניסיון של שנים בהנפת חומרים בתל אביב, באזורי תל אביב הישנה, פלורנטין וכו’.

הובלת חומרי גינון

פיתוח הסביבה, גנים ופארקים נשמע כמו עניין פשוט אך עם בלות חול של כ-600 ליטר לבלה, במקרים כאלה הובלת מנוף זרוע חוסך זמן וכסף.
במקרים בהם דירות גן נמצאות בגובה, או באחורי הבניין או פשוט עם מכשולים אינספור כמו קווי חשמל עמודי תאורה וכד, הובלות עם מנופי יוני תפתור לכם את הבעיה, עם הובלות עומק ל60 מטר וניווט מדויק אל עבר הגינה.

התקשרו לפרטים נוספים 050-543-3050 נשמח לעזור עם פרטים או הצעת מחיר בהתאם לצרכים שלכם.

מאמרים אחרונים:

הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו