לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

ברזנט יד שנייה

ברזנטים יד שנייה במחיר הכי זול בארץ

לפרטים נוספים פנו אלינו בטלפון 050-576-5710‬‏ ניתן גם למלא את טופס צור קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם. 


ברזנטים במצב חדש אשר מתאימים למגוון שימושים החל מהצללה, כיסוי למתקנים פרטיים ותעשייתיים, ברזנט יד שנייה לסגירת חורף ועוד.

ברזנט יד שניה לסגירת משאיות צד

חברות רבות אשר מספקות מוצרים על משטחים מובילות את הסחורה במשאיות צד, במשאית צד מעלים ומורידים סחורה מצידי המשאית אשר נפתחת ונסגרת ע”י ברזנט, כמו שהזכרנו קודם בזכות יכולות הברזנט והחוזק שלו הוא עמיד בפני גשם, רוחות ועוד.

סגירת חורף למסעדות בתי קפה ובתים פרטיים

ניתן לראות בעונת החורף לא מעט מסעדות, בתי קפה ואף בתים פרטיים אשר סוגרים את המרפסות בבד ברזנט למניעת כניסת גשם ורוחות בעונת החורף.

במסעדות ובבתי קפה ברוב המקרים בד הברזנט יהיו עם חלון שקוף מפלסטיק, חלק ניתנים לפתיחה לצורך אוורור וכחלק מה”לוק” של המרפסת.

ברזנט יד שנייה ככיסוי לריהוט גן

הברזנט הוא כיסוי מצויין לרהיטי גן להגנה מפני נזקים בעונות הקיץ והחורף, בזכות היכולת לדחות מים, לחות וקרני השמש. ניתן להשתמש גם לכיסוי מנגלים, מתקנים בחצר הבית ועוד.

לאחר שקראנו חלק קטן מן הדוגמאות על שימושים נפוצים בבד ברזנט, הבנו עד כמה בד ברזנט חזק ועמיד בתנאי מזג אוויר קשים.

מנופי יוני בע”מ מזמינים אתכם לרכוש ברזנט יד שנייה במצב מצויין במחירים הכי זולים בארץ. לפרטים נוספים והזמנות התקשרו ל 050-576-5710‬‏ או דרך צור קשר באתר.

במנופי יוני תוכלו לקבל גם שירותי משאית מנוף לתליית הברזנט במקרה הצורך.

מהו ברזנט

ברזנט המוכר גם בשם = שמשונית, הוא בד עמיד וחזק, ארוג בצפיפות גבוהה אשר מוספג בחומרי איטום עמיד בפני גשם, שמש, לחות ומותאם לכל עונות השנה.

שימושים נפוצים בבד ברזנט

בזכות מאפייני בד הברזנט, ישנם שימושים רבים לבד בתעשייה ופרטי, אם זה בזכות היכולת לעמוד תנאי מזג אוויר קשים משמתשים בבזרנט נגד גשם, רוחות חזקות, ברד, שמש, עמידות הבד כל כך גבוהה שיקח כמה שנים טובות עד שהבד ישחק. לכן השימוש בברזנט נפוץ מאוד בתעשייה, בתי עסק שונים ואף בבתים פרטיים.

ברזנטים למרפסת

החורף הגיע? ברזנטים איכותיים וחזקים מעניקים לכם הגנה מקסימלית מפני רוחות, גשם ואבק בחודשי החורף. הברזנט מעניק הגנה מצויינת למרפסות ישיבה, פרגולות, מרפסות שירות ועוד.

תוכלו למצוא שני שימושים עיקריים בברזנטים למרפסת:

כיסוי ברזנט למרפסת

כיסוי ברנט אטום במיוחד המשמש להגנה על המרפסת ועל תכולתה כיסאות, שולחנות, קורסאות מבד, מוצרי חשמל ועוד מפני גשם, רוחות ואבק. הברזנט עשוי מחומר PVC חזק ואיכותי.

וילון ברזנט למרפסת

האופציה השניה היא להתקין וילון העשוי מברזנט – וילון ברזנט למרפסת מאפשר לכם לשבת במרפסת בימי החורף הקרים מבלי להירטב או לסבול מרוחות וקור.

ובקיץ? אפשר בצורה קלה ונוחה לפתוח את הוילון ולתת לאוויר להיכנס למרפסת.

*טיפ
בימי החורף מי ששם פטריית חימום במרפסת הברזנט עוזר בשמירה על החום בתוך המרפסת בזכות האטימות שלו ומעניק תחושת חמימות בכל החלל.

ברזנט לפי מידה

מה עדיף? להזמין ברזנט לפי מידה או לנסות למצוא אצל מי שמספק ברזנטים משומשים למכירה ברזנט יד שנייה במידה קרובה.
כאשר אתם מזמינים ברזנט לפי מידה יש לכך יתרונות בנושא ההתאמה המדויקת אך על פי רוב המחיר שלו גבוה משמעותית מברזנט יד שנייה משומש.

במרבית המקרים ובמרבית השימושים ניתן להסתפק בברזנט משומש במקום להזמין ברזנט לפי מידה וזאת מבלי לוותר על איכות הברזנט והחיפוי הנדרש.
אנו מספקים לכם ברזנטים יד שנייה משומשים במצב כמעט חדש לעיתים לאחר שימוש יחיד והברזנט עצמו הוא באיכות מצויינת.

מומלץ לבדוק את המידות שיש לנו במלאי לפני שאתם רוכשים ברזנט לפי מידה.
הניסיון שלנו מראה שניתן בקלות לבצע התאמות ולהתאים את הברזנט למידה הנחוצה לכם.

בד נגד גשם – יצירת מחסה עם יריעות אטומות למים

יריעות אטומות למים מספקות מחסה זמני (לעיתים אף קבוע) יעיל, כאשר אנו מבקשים לגונן על מרחב מסוים, גוף, מתקן או כל דבר אחר מפני נזקי גשם ולחות.

בד נגד גשם מספק כיום מחסה מפני גשם ברמות אטימה שבעבר סופקו רק על ידי גגות סטנדרטיים.

כיום יש שימושים אופיינים ביריעות אטומות למים לצורך מניעת חדירת מים גם דרך גגות ישנים ו/או דולפים.
בד נגד גשם מאפשר יצירת מחסות עונתיים בעיקר בישראל בה ימי הגשם אינם מרובים.

הדוגמא הטובה ביותר לשימוש בבד נגד גשם היא פריסה של יריעות אטומות למים מעל מתקני הצללה שמספקים מחסה לימים בהם אין גשם.

גם בבתי קפה ומסעדות שבהם יש אזורי ישיבה בחוץ נהוג להוסיף מחסה עשוי בד נגד גשם לעונת החורף.
יריעות אטומות למים מספקות פתרון עונתי מצויין לשהייה בחוץ ללא צורך להירטב.

ברזנטים משומשים למכירה פתרונות חיפוי לעונת החורף (והקיץ)

כל מי שזקוק לפתרונות חיפוי עונתיים או זמניים יכול לרכוש יריעות אטומות למים אולם יריעות ניילון גם העבות ביותר לא בהכרח יעמדו בעומס הרוחות והגשם.

במקום לרכוש יריעות אטומות למים חדשות ניתן לחפש ברזנטים משומשים למכירה שמספקים חיפוי עונתי הרבה יותר יעיל ובעיקר לא יתנופפו עם כל רוח.

השקעה בחיפוש של ברזנטים משומשים למכירה יכול לחסוך לכם הרבה עוגמת נפש במהלך העונה הרטובה.
עוגמת נפש אופיינית לאחר נזקים המתרחשים כאשר משתמשים ביריעות ניילון אטומות למים ובחוץ יש סערה.

ברזנטים משומשים הרבה יותר קל לקבע, למתוח, ולחבר ליצירת מחסה עמיד גם מפני הרוח והגשם וגם בפני השפעות קרינת שמש לא רצויות.

מנופי יוני בע”מ מזמינים אתכם לרכוש ברזנט יד שנייה במצב מצויין במחירים הכי זולים בארץ. לפרטים נוספים והזמנות התקשרו ל 050-576-5710‬‏ או דרך צור קשר באתר.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו