לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

רובוט מרים זכוכית ואקום – Glass Robot

שירותי השכרת רובוט מרים זכוכית ואקום – Glass Robot, והתקנות עם Glass Installation Robot בפריסה ארצית 24 שעות ביממה.

להזמנת הובלות או הנפת זכוכית עם משאית מנוף ונטוזה או עבודות התקנת זכוכית עם מרים זכוכית ואקום – Glass Robot התקשרו 050-543-3050.

מנופי יוני שירותי שינוע והנפת זכוכית בעזרת משאית מנוף ונטוזה, מרים זכוכית ואקום הידראולי להתקנת זכוכית ו/או מרים זכוכית ואקום – Glass Lifting Robot, וכן Glass Installation Robot, ועוד.

הנפת זכוכית

נתונים ופרטים טכניים על רובוט מרים זכוכית ואקום – Glass Robot לעבודה בחוץ ובפנים

רובוט מרים זכוכית ואקום – Glazing Robot הוא רובוט הרמת זכוכית בעל מגוון רחב של אפשרויות הפעלה ומותאם לעבודה בחוץ וגם במרחב פנימי.
נתונים טכניים לצד יתרונות נוספים של Glass Lifting Robot

  • כושר הרמה 600 ק”ג – ל-Glass Installation Robot כושר הרמה של 600 ק”ג להנפת גופי זכוכית וכן לוחות ואריחי שיש גדולים.
  • גובה הרמה 5.5 מטר – ל-Glass Lifting Robot כושר הנפה עד לגובה של 5.5 מטר בפנים ובחוץ
    אפשרות התקנה של וו להרמה בתלייה – במקום מתקן ונטוזה להרמת זכוכית ניתן להתקין על Glass Lifting Robot וו הרמה מחובר לכננת להרמה בתלייה.
  • כננת עם כבל עד 70 מטר – מרים זכוכית ואקום – Glass Robot מגיע עם כננת הרמה וכבל באורך של 70 מטר להרמה בתלייה.
  • מזלג משטחים במקום מרים זכוכית ואקום – ניתן להתקין על Glazing Robots במקום מתקן הרמת זכוכית בוואקום מזלג להרמת משטחים עד משקל 600 ק”ג.
  • מרים זכוכית ואקום – Glass Robot מותאם לכניסה לתוך מעליות – Glazing Robot בנוי בגודל אשר מותאם לכניסה לתוך מעליות על מנת להעלות את הרובוט לעבודה בתוך מבנה בקומות גבוהות.
  • משקל עצמי של ה-Glass Installation Robot הוא 900 ק”ג – מכך שניתן להעלות את ה- Glass Lifting Robot לקומות גבוהות גם של בניין בנוי בעזרת מעליות המטען אשר מצויות כיום בכל בניין חדש.

לפרטים נוספים, ייעוץ והזמנת הובלות מנוף או הנפת זכוכית עם משאית מנוף ונטוזה או עבודות התקנת זכוכית עם מרים זכוכית ואקום – Glass Robot
התקשרו: 050-543-3050 24 שעות ביממה, נשמח לעמוד לשירותכם

היתרונות שמגיעים עם רובוט מרים זכוכית ואקום – Glass Robot להובלה והתקנה של גופי זכוכית גדולים.

השימוש עם מרים זכוכית ואקום – Glass Robot להנפה, שינוע והתקנה של גופי זכוכית גדולים, פלטות אריחים מדוקקים, וכן משטחים עם חומרי בנייה עד 600 ק”ג בתוך ו/או מחוץ למבנה הוא בעל יתרונות רבים.

נזכיר כי Glass Installation Robot מיועד לא רק לעבודה עם גופי זכוכית אלא עם מגוון רחב של אפשרויות נוספות להרמה בעזרת כננת, וו הרמה, וכן מזלג למשטחים.
לפניכם מספר יתרונות לדוגמא אשר מתרכזים בעבודה של Glazing Robot עם גופי זכוכית גדולים.

בעזרת רובוט להרמת זכוכית – Glass Lifting Robot יכולים להרים גופי זכוכית אך יתרונות אלה כמובן תקפים לסוגי עבודה אחרים עם Glass Installation Robot.

בטיחות בעבודה עם רובוט מרים זכוכית ואקום – Glass Lifting Robot

אחד היתרונות העיקריים בעבודה עם Glass Lifting Robot הוא הבטיחות המשופרת הן לעובדים המתקינים את גופי הזכוכית והן למניעת נזק לזכוכית עצמה.

ראוי לזכור כי שיטות מסורתיות להרמה והתקנה של לוחות זכוכית גדולים ללא Glazing Robot, יכולות להיות מסוכנות ולעיתים אף להוביל לתאונות עבודה, פציעות או נזק לזכוכית.

מרים זכוכית ואקום Glass Lifting Robot מפחית את הסיכון לתאונות על ידי יצירת אחיזה בטוחה ומבוקרת והצמדות לזכוכית תוך צמצום הסיכוי לנזקים, פגיעות ושבר.

שיפור היעילות בעזרת Glass Robot

רובוט להתקנת זכוכית Glass Installation Robot נועד לייעל את תהליך ההובלה וההתקנה של גופי זכוכית, ולהפוך אותו ליעיל יותר.

Glass Robot יכול להתמודד ביעילות עם הנפה, שינוע והתקנה של לוחות זכוכית גדולים וכבדים בצורה מדויקת תוך צמצום הזמן הנדרש להתקנה ידנית. נציין כי היעילות של Glazing Robot עם מתקן ונטוזה מוביל לחיסכון בזמן עבודה, בעלויות ואף תורם לשיפור ההספקים בעבודה.

ביצוע התקנות מבוקר ומדויק עם רובוט זכוכית – Glass Installation Robot

רובוט להרמת זכוכית בוואקום – Glass Lifting Robot מאפשר שליטה מדויקת על מיקום הזכוכית. רמת שליטה זו היא קריטית, במיוחד כאשר עוסקים ב עת שינוע, הנפה והתקנת לוחות זכוכית כבדים.

היכולת לשלוט בלוח הזכוכית בעת ההתקנה בצורה מדויקת מבטיחה כי ניתן יהיה לבצע כיוון ויישור נאותים במהלך ההתקנה.

אפשרויות שימוש מגוונות של מרים זכוכית ואקום – Glass Robot

רובוט לזכוכית מגיע מגוון גדול של אפשרויות שימוש שניתן לשלב בהתאם לשימוש המיועד וסוג העבודה שלכם.
Glass Lifting Robot מאפשר לכם להתמודד עם מגוון גדלים, צורות ומשקלים של זכוכית לצד הרמת לוחות שיש, שימוש בוו הרמה, כננת וכו.

רבגוניות זאת הופכת את הרובוט להנפת זכוכית Glass Lifting Robot מתאימים לשימוש במגוון רחב של פרויקטים של התקנת גופי זכוכית, החל בחלונות גדולים, דלתות ויטרינה, קירות זכוכית מעקות ועד לוחות שיש מדוקק ועוד.


צמצום עבודה ידנית בעזרת רובוט זכוכית – Glazing Robot

יש לזכור כי טיפול ידני בגופי זכוכית גדולים וכבדים מאוד יכול להוביל למאמץ יתר פיזי של העובדים ולסכן את המשך עבודתם.
השימוש ברובוט להתקנת זכוכית Glazing Robot מבטל או ממזער את הצורך בעבודת פיזית מאומצת, וכך מפחיתה את הסיכון לפציעות ואף תורמת לתפוקה הכללית ורווחת העובדים.

צמצום סכנת נזק לגופי הזכוכית בעזרת רובוט מרים זכוכית ואקום – Glass Robot

השימוש ברובוט עם ונטוזה ואחיזת אקום -Glass Installation Robot להרמת גופי זכוכית מיועדת לספק אחיזת זכוכית בצורה מאובטחת מבלי לגרום נזק או נפילה של הזכוכית.

הרמת זכוכית עם רובוט זכוכית – Glazing Robot מאפשר חלוקה אחידה של הלחץ על גוף הזכוכית ומסייע למניעת שברים, סדקים, שריטות וכו’ במהלך ההובלה ההנפה וההתקנה, כך שהזכוכית מגיעה ומוצבת במצב תקין.

חשוב לציין כי באופן כללי בכל מקרה שבו משלבים עבודה של מרים זכוכית ואקום – Glass Robot חלה עליייה של תפוקה ופרודוקטיביות בכל שלבי הביצוע של העבודה.

נזכיר כי הדגמנו יתרונות על רובוט זכוכית -Glass Installation Robot, בעבודה עם זכוכית בלבד אולם יש לזכור כי רובוט זה מאפשר מגוון רחב של עבודות ופעולות שחוסכות זמן ותורמות לייעול של תהליך הביצוע כולו.

לפרטים נוספים, ייעוץ והזמנת הובלות מנוף או הנפת זכוכית עם משאית מנוף ונטוזה או עבודות התקנת זכוכית עם מרים זכוכית ואקום – Glass Robot
התקשרו: 050-543-3050 24 שעות ביממה, נשמח לעמוד לשירותכם

שאלות ותשובות

האם רובוט להתקנת זכוכית – Glass Installation Robot יכול להתמודד עם גדלים וצורות שונות של לוחות זכוכית?

כן, רובוט לזכוכית Glass Installation Robot מאפשר הנפה, הובלה והתקנה גופי זכוכית בגדלים שונים וגם במשקלים שונים עד 600 ק”ג והנפה עד גובה של 5.5 מטר.

מהם היתרונות העיקריים של שימוש ברובוט להתקנת זכוכית – Glass Installation Robot, על פני שיטות ידניות מסורתיות?

היתרונות העיקריים עבודה עם מרים זכוכית ואקום – Glass Robot הם בטיחות משופרת, יעילות גבוהה יותר בעבודה, שליטה מדויקת בתהליך מיקום גוף הזכוכית בעת ההתקנה, מניעת נזק לזכוכית ולעובדים ואפשרויות הפעלה נוספות שמאפשר רובוט זכוכית זה.

איזה עבודות נוספות ניתן לעשות עם רובוט זכוכית Glazing Robot?

ניתן להתקין וו הרמה, להרים משקל של עד 600 ק”ג בעזרת כבל בננת של 70 מטר.
כמו כן ניתן להתקין על זרועות רובוט זכוכית זה מזלג של מלגזה להרמה והעברה של משטחי מטען עד 600 ק”ג.

כיצד ניתן להעלות מרים זכוכית ואקום Glass Lifting Robot לעבודה בקומות גבוהות?

מרים זכוכית ואקום Glass Lifting Robot בנוי בגודל כזה שניתן להעלות אותו לקומות גבוהות בעזרת מעלית מטען סטנדרטית.
כמו כן ניתן להניף אותו גם לגבהים גדולים בעזרת משאית מנוף 60 מטר או מנוף 300 טון ולהציב אותו בקומה המיועדת.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו