לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

משאית עם מנוף

פתרונות הרמה והובלה במשאית עם מנוף

חברת מנופי יוני בע”מ – מפעילה צי של משאיות עם מנוף ומספקת לכם פתרונות כוללים להובלות מנוף, העמסה והנפה. שירותי החברה פועלים בפריסה ארצית, 24/6 ניתן להזמין משאית עם מנוף בתעריף יומי או לפי שעה וכן גם במקרי חירום.

פרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת משאית מנוף. פנו אלינו בטלפון 050-5433050 או דרך צור קשר באתר

יתרונות השימוש במשאית עם מנוף

משאית עם מנוףהיום ישנם יתרונות רבים בעבודה עם משאיות עם מנוף, ואנו רואים אותם הרבה בחיי היומיום שלנו. בעלי עסק או פרטיים נהנים משימוש במשאית עם מנוף. אם מדובר בעבודות בניין וכלה בפיתוח סביבתי וגינון. משאית מנוף מאפשרת לנו להעביר חומרים וציוד כבד מאתר היצרן או ממחסני השיווק על אתר היעד. יתרון בולט במשאית עם מנוף הינה הניידות שלה. משאית מנוף יכולה להגיע בגדלים שונים וכך ניתן להתאים את גודל המשאית והמנוף לצורכי הלקוח בהתאם למגבלות השטח ובהתחשב במאפייני המטען.

ניתן לחלק את היתרונות של משאית עם מנוף ליתרונות הקשורים למשאית. יתרונות הקשורים למנוף והיתרונות הנובעים משילוב של שניהם. כלומר מכלול הפעולות אותן ניתן לבצע בעזרת משאית מנוף.

יתרונות הקשורים למשאית

יתרון השימוש במשאית הוא כמעט מובן מאליו בעולם של היום. העברת מטענים מאתר לאתר בעזרת משאית הינה כה יומיומית עד כי איננו יכולים לתאר לעצמנו את הצורך בהעברת מטענים באמצעים אחרים. אכן ניתן להבחין במטענים אשר משונעים ביבשה על ידי רכבות אך כאשר מדובר על שינוע מטענים בין אתרים שאינם נושקים לפסי רכבת החלופה היא השימוש במשאית.

הובלת מטענים באופן ידני על ידי אדם בודד או באמצעים כגון עגלות ניתן למצוא אך ורק באזורים שבהם אין גישה למשאיות או ברחובות בהם אין כניסה לכלי רכב. החיסרון כאן הוא מגבלת גודל המטען והזמן הרב אשר לוקח להעביר מטען ממקום למקום.

ראוי לציין שכיום כל מבנה אשר מתוכנן ומוקם. בין אם הוא מיועד למגורים, תעשייה, מבני ציבור או חינוך או כל מטרה אחרת. נשמרות בתוכנית דרכי גישה, אשר מאפשרות להגיע עם משאית מנוף לטווח עבודה מהמבנה.
משאית עם מנוף תשמש גם את אלה העוסקים בבנייה והקמת המבנה אך גם את מי אשר ישתמשו בו בעתיד ולכן ההקפדה על שמירת דרכי הגישה.

גם כאשר מדובר על פעילות מסיבית של בנייה ושיפוץ (תמ”א 38 למשל) במרבית המקרים תוגדש תשומת לב לשמירת דרכי גישה למשאית מנוף אשר מספקת סחורה לאתר.

יתרונות הקשורים למנוף של משאית עם מנוף

עבודות מנוףמשאית עם מנוף פותרת את הצורך הן בקיומו של אמצעי להרמת מטען באתר היצור או נקודת השילוח. וכמובן גם מונעת את הצורך בקיומו של אמצעי לפריקת המטען. משאית מנוף יכולה להגיע לאתר אספקת המטען ואף להעמיס את עצמה. באתר היעד של המטען משאית מנוף יכולה להניף את המטען ישירות לגובה רב להצבה בהתאם לצרכי הלקוח.

פעמים רבות אנו רואים שאת העמסת המטען מבצעים באמצעות כלים באתר הייצור או ההספקה. אולם כמעט תמיד קיים צורך לפרוק את המטען באמצעות המנוף אשר מורכב על המשאית.

משאית מנוף מאפשרת גמישות רבה ואפשרויות התאמה אינסופיות. אנו נציע לכם משאית עם מנוף בהתאם למשתנים של אתר המוצא של המטען, מאפייני המטען עצמו (גודל, משקל וכו’) וכמובן המשתנים הקשורים באתר היעד (דרכי גישה, מרחק וגובה הנפה וכו’)

שימושים אופייניים לדוגמה במשאית עם מנוף

הובלת חומרי בניין, הובלת מנוף של חומרי גלם למפעלים, הובלות חומרים לחקלאות, הובלת חומרים לגינון ופיתוח. הובלות ציוד ומכונות למפעלים ועוד’
משאית עם מנוף יכולה לשמש גם לעבודות גובה בעזרת שימוש במנוף סל. עבודות התקנה בגובה, טיפול בשלטי חוצות ותאורת רחוב ועוד. מנוף סל משמש גם בעבודות גיזום בגובה ועוד.

מנופי יוני מזמינים אותך לפנות בכל שאלה בנושא משאית עם מנוף, פרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת משאית מנוף. פנו אלינו בטלפון – 050-543-3050 או דרך צור קשר באתר

מאמרים אחרונים:

הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו