לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

השכרת מנוף סל

מנוף סל להשכרה לפי שעה או יומית

מנופי יוני בע”מ משאיות מנוף סל להשכרה

השכרת מנוף סל לביצוע עבודות גובה. מנופי יוני בע”מ – החברה מעמידה לרשותכם מגוון משאיות מנוף סל להשכרה. מנופי יוני בע”מ מאפשרת לכם השכרת מנוף לפי שעה או יומית. השכרת מנוף סל כוללת מפעיל מנוסה בעל הכשרה, הסמכה ורישיון. להשכרה פנו לטלפון: 050-5433050

 ניתן להזמין שירות חירום של מנוף סל להשכרה בקריאה מיידית 24/6. נשמח לעמוד לשירותכם.

השכרת מנוף סל – מנוף סל להשכרה רישוי והפעלה

מנוף סל להשכרה, השכרת מנוף סל
השכרת מנוף סל

השכרת מנוף סל של מנופי יוני, מתבצע אך ורק עם משאיות מנוף אשר מטופלות ועוברות תחזוקה קבועה, בהתאם לכל דרישות התקנים המחמירים ביותר על פי חוקי העבודה והגיהות, ותקנות התעבורה. משאיות מנוף הסל של החברה עוברות ביקורות ואישורים נוספים מטעם הנהלת החברה באופן שוטף לשמירה על איכות ובטיחות השירות שאנו מספקים ללקוחותינו.

הבטיחות בעבודה הוא נושא בעל משמעות עליונה בחברת מנופי יוני ובשל כך אנו פועלים אך ורק על פי הכללים וההוראות הקפדניות ביותר לשמירה על חייהם ובריאותם של המשתמשים במשאיות מנופי הסל שלנו.

נהגי החברה המנוסים, המפעילים את המנוף סל. חייבים להיות בעלי הסמכה ורישוי כדין וכמובן בעלי ניסיון בכל תחומי עבודות מנוף סל. על פי הוראות הדין מי שאינו נושא תעודת מפעיל אינו רשאי להפעיל משאית מנוף סל. השכרת מנוף מחברתנו כוללת כאמור, מפעיל בעל ניסיון רב, הסמכה ורישוי. ניתן להזמין מנוף סל להשכרה לפי שעה או יומית. תעריפי ההשכרה משתנים בהתאם.

חברת מנופי יוני מזמינה אתכם להזמין מנוף סל מראש אולם אנו מספקים מנוף סל להשכרה גם בקריאה מיידית לביצוע עבודות דחופות או מקרי חירום. פנו לטלפון: 050-5433050 – 24/6.

השכרת מנוף סל מחיר – אפשרויות השכרה

בהשכרת מנוף סל מחיר נקבע על פי מספר משתנים. המשתנה המשמעותי ביותר הוא גורם הזמן. השכרת מנוף סל מחיר יומי אינה דומה למקרה של השכרת מנוף סל מחיר לפי שעה. מובן כי התעריפים משתנים על פי משך ההשכרה.

משתנה נוסף אשר משפיע על המחיר הוא הגובה בו יש לבצע את העבודה. עם מנוף סל, כך שהמחיר מושפע גם מסוג ומאפייני העבודה אותה יש לבצע. דוגמאות לסוגי עבודות מנוף סל שונות ניתן למצוא בהמשך.

מנוף סל להשכרה לשימושים הבאים

מנופי יוני מציעה לכם מנוף סל להשכרה למגוון שימושים. מבחר שירותי משאיות מנוף סל מתקדמים עומד לרשותכם לכל סוגי עבודות מנוף סל. בהתאם לסוג, מאפייני העבודה וסביבת העבודה. אנו נתאים לכם משאית מנוף סל לפי צרכי העבודה שלכם.

מנוף סל להשכרה לביצוע גיזום גובה

אנו מספקים לכם משאית מנוף סל עם מפעיל לביצוע עבודות גיזום בגובה רב לצורכי נוי או כחלק מעבודות תחזוקה לשמירה מפני צמיחה פראית של העצים.

השכרת מנוף סל לטיפול תאורת רחוב וחצר

מנופי יוני מספקים לכם משאית מנוף סל לביצוע טיפולי תחזוקה והחלפת תאורת רחוב או תאורת חצר בגובה רב כאשר לא ניתן להגיע אל מיקומו של גוף התאורה בעזרת סולם ויש צורך במשאית מנוף סל.

מנוף סל להשכרה להתקנת מצלמות הבטחה

מנוף סל להתקנת מצלמות הבטחה מאפשר למתקינים להציב את מצלמת ההבטחה במקום המיטבי. מצלמות ההבטחה הפכו חלק בלתי נפרד מחיינו וכיום מוצבות מצלמות הבטחה לא רק בשטחי ומבני ציבור אלה גם בבתים פרטיים ומבני מגורים.

במבנים המוקמים בשנים האחרונות מותקנות מצלמות הבטחה בלבי הבנייה וההקמה אך מהמבנים שהוקמו טרם עידן מצלמות ההבטחה מתבצעות התקנות של מצלמות ההבטחה.

השימוש במנוף סל להתקנת מצלמות הבטחה, מאפשר למתקין לקבע את המצלמה בנקודה הטובה ביותר לשם כיסוי השטח. במקרים רבים ללא השימוש במנוף סל נמנע מהמתקין להגיע לכיסוי מיטבי של השטח המאובטח.

מנוף סל לשילוט חוצות

שירות הובלות מנוף שלנו משולב עם מנוף סל. אנו מספקים הן את הובלת השלט והן מנוף סל לצורף הצבת השלט.

כמו כן ניתן להזמין משאית מנוף סל להשכרה רק לצורכי עבודות תחזוקה בשילוט חוצות קיים או הצבה של שילוט חוצות חדש. נציין שגם במקרים אלה השכרת מנוף כוללת את המפעיל.

משאית מנוף סל לפרגולות ומתקני שעשועים גבוהים

מנוף סל להקמת פרגולות חדשות, טיפול בפרגולות קיימות תחזוקה ותיקון. גם במקרה זה ניתן לשלב בין הובלות מנוף (ביצוע העברת חומר הגלם מהיצרן אל אזור הקמת פרגולה), לבין השכרת מנוף סל לצורך עבודות הקמה והתקנה, אשר דורש השכרת משאית מנוף סל לביצוע עבודות הגובה עד לסיומה. גם להתקנה וטיפול תחזוקה במתקני שעשועים ניתן להזמין מנוף סל לשמירה על בטיחות העובדים

מנוף סל להשכרה להקמת אירועים המוניים ומסכי ענק

מנוף סל יכול לשפר וליעל את העבודה בהקמת מתקנים באירועים המוניים. לצד במות הבידור וה-DJ אשר גובהן אינו רב מאוד מקימים גשרי תאורה ומסכי ענק שהרכבתם כרוכה בעבודת גובה מורכבות.

מנוף סל אדם יכול לשפר את בטיחות המתקינים ולאפשר התקנה והרכבה של מתקני האירוע מבלי לסכן את העובדים או לאת איכות ההתקנה.

השכרת מנוף סל לביצוע התקנות מזגנים בגובה

כאשר לא קיימת גישה לביצוע התקנת מזגנים פרטיים ללא סיכון המתקינים בשל הגובה הרב מומלץ לבצע את ההתקנה בעזרת מנוף סל אדם אשר מבטיח סיום מהיר ובטוח של ההתקנה.

בהתקנת מערכות מיזוג מרכזיות יש צורך במנוף סל לשם קיבוע והתקנה של יחידת מיזוג חיצונית בעיקר אם זאת מצויה על קיר, מדף או גג שלא ניתן להלך עליו בבטחה.

גם במקרה של מזגנים מרכזיים ניתן לשלב בין הובלות מנוף על ידי משאית המנוף של יוני מנופים ולאחר שהמזגן הוצב במקומו להתקין את מנוף סל אדם להשלמת ההתקנה והחיבורים למערכת.

מנוף סל להשכרה לביצוע התקנה לאחר הנפת מפרט זכוכית על ידי מנוף ונטוזה

כאשר יש לבצע התקנה של חלונות פנורמה גדולים מאוד או דלת פטיו זכוכית גדולה ולא קיימת גישה אפשרית מתוך חלל הבית, אנו מספקים לכם שירות הובלות מנוף של גופי זכוכית כולל מנוף ונטוזה להנפת זכוכית ומנוף סל לצורך התקנה וקיבוע. יש לציין בעת ההזמנה האם ההנפה באתר הספק, היא בעזרת ונטוזה או באמצעי העמסה מקומיים.

מנוף סל לתחנות דלק להחלפת תאורה ושילוט

מנופי יוני מספקת לכם מנוף סל לצורך טיפול בתאורת תחנת הדלק, טיפול בשילוט קיים והתקנה של שילוט או תאורה חדשים.

מנוף סל לתחנת דלק יאפשר לבעלים לבצע התקנה או החלפת תאורה בצורה בטוחה ויבטיח רמת תאורה נאותה לשמירה על המראה השיווקי של התחנה הן בשעות היום והן בשעות הלילה.

ניתן להשכיר מנוף סל לתחנת דלק לפי שעה לביצוע מספר עבודות מצומצם.

מנופי יוני – השכרת מנוף סל מחיר לפי שעה או בתעריף יומי. ביצוע עבודות גובה, בעזרת משאיות מנוף ומפעילים מנוסים. צרו קשר לקביעת מועד עתידי, או להזמנת משאית מנוף סל לביצוע עבודות חירום דחופות בטלפון: 050-543-3050. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

שאלות נפוצות

מה כוללת השכרת משאית מנוף סל?

השכרת משאית מנוף סל כוללת בדרך כלל השכרת משאית המצוידת במנוף הכולל סל אדם או שנועד להרים בבטחה עובד אחד או שניים לגובה של עד 60 מטרים.

כמה עולה השכרת מנוף סל?

עלות השכרת מנוף סל תשתנה בהתאם לגודל וסוג המשאית והמנוף סל וכמובן משך זמן העבודה הנדרש. ניתן להשכיר מנוף סל במחיר שעתי ו/או במחיר יומי

איזה סוג שטח יכול להתאים לעבודה עם משאית מנוף סל?

משאית מנוף סל יכולה בדרך כלל לעבור את רוב סוגי הדרך כולל דרך שטח, אך חשוב לבדוק איזה משאית מתאימה לאיזה שטח בו מתקיימת העבודהץ.

האם יש הגבלת משקל על הסל עצמו בהשכרת מנוף סל שיושב על משאית מנוף?

כן, לרוב משאיות מנוף הסל יש מגבלה של משקל והיא של שני עובדים על ציודם שזה כ-250 ק”ג

לאיזה גובה ניתן להרים מנוף סל אדם?

גובה הרמה של מנוף סל אדם יהיה תלוי בגודל הזרוע של המנוף של המשאית וגודל המשאית. אנו מספקים משאית מנוף סל אדם עד 70 מטר.

האם ניתן להפעיל את המנוף סל מהקרקע?

כן, רובם של משאיות מנוף סל מצוידות ביכולות שלט רחוק, המאפשרות למפעיל לשלוט במנוף מהקרקע וגם מתוך הסל עצמו.

האם יש סוגי מנופים שונים להשכרת מנוף סל?

כן, ישנם סוגים שונים של מנופי סל להרמת אדם, כגון משאית מנוף זרוע טלסקופית מנוף סל להרמת אדם על זרוע מפרקית.

באם יש דרישות הבטיחות לעבודת גובהעם מנוף סל?

על העובד העולה על מנוף סל להיותן מוסמך בעבודות גובה ועל המפעיל של מנוף הסל להיות בעל ניסיון הכשרה והאישורים הנדרשים להפעלת מנוף סל.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו