לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

הרמת זכוכית בוואקום

חברת מנופי יוני בע”מ הינה חברת מנופים מקצועית, המספקת שירותי מנוף פשוטים ומורכבים

אנו מתמחים בהרמת זכוכית בוואקום באמצעות ציוד מתקדם

להזמנת שירותי מנוף או שירות הרמת זכוכית בוואקום התקשרו 050-543-3050. כמו-כן, ניתן להשאיר פרטים בדף צור קשר המובנה באתר. מענה מובטח תוך 24 שעות.

הרמת זכוכיות זהו עסק רציני בהחלט. רציני במיוחד כאשר מדובר בהרמת זכוכית לגובה רב כגון לבניינים רבי קומות, וכדומה.

עם חוסר ניסיון ו/או כלים לא מתאימים אין ערובה כי מלאכת הרמת הזכוכית תנחל הצלחה, ועל כן לפני שכירת שירות של איש מקצוע לשם ביצוע מלאכת הרמת זכוכית יש לבצע סקר מקיף.

מומלץ לבדוק מה הניסיון וההתמקצעות שלו בתחום, אילו אמצעי בטיחות ננקטים בעת ביצוע העבודה, והאם הוא מבצע הרמת זכוכית בוואקום – שיטה הנחשבת המצליחה והבטוחה ביותר להנפת זכוכית בימינו.

הרמת זכוכית בואקום

השיטה המועדפת והבטוחה להרמת זכוכית בוואקום

הרמת זכוכית בוואקום נחשבת לשיטה המצליחה והבטוחה ביותר להרמת זכוכית לגובה רב. פעולת הואקום החשמלי מתאפשר תודות למכשיר מיוחד בשם ונטוזה.

מכשיר הונטוזה הינו מכשיר חשמלי נטען, שבעזרת וואקום חשמלי הוא נצמד בעוצמה רבה אל הזכוכית, ומסוגל להרימה עד כגובה של 60 מטר ובמשקל של עד 1,100 ק”ג. אך הציוד המתקדם ללא מנופאי מוסמך המיומן בתפעול הונטוזה, אינו יעיל במיוחד.

מלאכת הרמת זכוכית בוואקום דורשת מנופאי מוסמך, המכיר את הונטוזה, ומיומן בתפעולה, ותוך שמירת כללי הבטיחות הכרוכים בעבודה מסוג זה.

לשיטה ייחודית זו של הרמת זכוכית יש יתרונות בטיחותיים גבוהים, בשל תכונתו המיוחדת של מכשיר הונטוזה להיצמד בעוצמה חשמלית גבוהה אל הזכוכית, ולהרימה בבטחה, וללא חשש אל יעדה, תוך שמירה הן על שלמות הזכוכית, והן על ביטחון הציבור הנמצא בסביבתה בעת הרמתה.

יתרון בולט למכשיר הונטוזה המבצע הרמת זכוכית בוואקום הוא בכך שתפעולו מתאפשר גם במקומות אשר הגישה מוגבלת, או אינה מאפשר את ביצוע הרמת הזכוכית באמצעים קונבנציונליים אחרים.

המכשיר אינו תופס נפח גדול, ועל כן מונגש ומצליח לחדור גם לסביבות בעלי גישה מוגבלת, ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

חברתנו מבצעת עבודות של הרמת זכוכית מסוגים שונים ולכל גדלי הזכוכיות אך בעיקר לזכוכיות גדולות וכבדות במיוחד, המצריכות תשומת לב ושיטת עבודה מיוחדת.

דוגמאות לעבודות המצריכות הרמת זכוכית בוואקום: הצורך בהחלפת קיר זכוכית בקומות גבוהות, זכוכיות של מעקות מרפסת בבניינים גבוהים, זכוכיות של ויטרינות ענקיות במרפסות שמש בגורדי שחקים וכדומה.

זקוקים לשירות הרמת זכוכית בוואקום? התקשרו אלינו לטלפון 050-5433050, ונשמח להעמיד לרשותכם את המנופאי המקצועי ביותר עבור המשימה.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו