לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

גרר בן – קונה רכבים לפירוק

קונה רכבים לפירוק

קונה רכבים לנסיעה – גרר בן

גרר בן קונה רכבים לפירוק בכל מצב. רכב מושבת או לאחר תאונה וגם קונה רכבים לנסיעה, לא משנה באיזה מצב הרכב, אנחנו נקנה ונפנה את הרכב בהקדם האפשרי.

היום בישראל ישנם עשרות אלפי רכבים המיועדים לפירוק “היושבים” להם ככה סתם בחניה הפרטית או במורד הרחוב. רכבים אלו נחשבים כמפגע ציבורי וסכנה ממשית לילדנו, במקרה כזה, לא רק שהם לא מועילים לכם אתם יכולים לקבל כנס או הזהרה מהעירייה לגבי המפגע.

סיבות לפנייה למי שקונה רכבים לפירוק

קונה רכבים לפירוקישנם לא מעט סיבות מדוע הרכב עומד ללא תזוזה תקופה כל כך ארוכה: הרכב עבר תאונה קשה, אין טסט כבר כמה שנים, הלך המנוע, רכב ישן מאוד וישנם רכבים שהבעלים פתחו רגש מסוים וקשה להם להיפרד.

אנשים רבים שוכחים שככל שהזמן עובר כך אנו מפסידים משווי הרכב, הבלאי הולך וגדל וישנם פחות חלקים שניתן למכור לחלקי חילוף במידה ולא משתלם לתקן / לשפץ את הרכב. בסופו של יום אנו מוצאים את עצמנו משלמים ממיטב כספנו עבור פינוי הרכב למגרש כזה או אחר ומגיעים למצב של Lose Lose Situation.

שמעתם שמועה שיש מישהו שקונה רכבים לפירוק, השמועה נכונה, גרר בן קונה רכבים לפירוק בכל מצב. רכבים מושבתים, רכב אחרי תאונה, כל כלי תחבורה המיועד לפירוק אנו נקנה אותו מכם בתשלום הוגן בהתאם לגילו ומצבו של הרכב, פינוי הרכב עלינו.

שימו לב למה כדאי לפנות בהקדם לגרר בן שקונה רכבים לפירוק

חשוב להזכיר שרכב המיועד לפירוק מהווה סכנה לילדנו המשחקים בחוץ. היו כמה מקרים שנגמרו הטרגדיה גדולה, כאשר ילדים שחקו מחבואים ואחד הילדים החליט להתחבא בתוך רכב נטוש, הילד חשב זה המקום הטוב ביותר להתחבא כי אף אחד לא מתקרב לרכב זה ולבסוף הילד נתקע ולא הצליח לצאת. כמו שאתם יודעים המעלות בתוך רכב סגור במיוחד בחודשי הקיץ עולים מעל 70 מעלות ואין צורך לפרט את הסכנות שאורבות למי שמחליט להיכנס לרכב כזה..
היו גם מקרים שילדים נחתכו מחלקים המכוסים חלודה בתוך הרכב והזדקקו לתפרים ואנטיביוטיקה.

אם יש ברשותכם רכב מושבת, שילדת רכב או רכב המיועד לפירוק אנא מכם תדאגו לפנות אותו למקום המיועד לרכבים אלו או התקשרו לגרר בן הקונה רכבים לפירוק ובכך לא תעמידו את ילדכם בפני סכנה.

אם מדובר ברכב כבד שיש לפנותו אנו נארגן קשר עם מנופי יוני שמספקים הובלות מנוף.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו