לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

סל הרמה להשכרה

שירותי משאית מנוף עם סל הרמה להשכרה

מנופי יוני מספקים לכם סל הרמה להשכרה, לביצוע עבודות גובה והתקנות תוך שמירה על ביטחון העובדים. משאיות מנוף סל במגוון גדלים וגבהים, מאפשרים לנו לספק לכם מנוף סל המתאים למשימה שלכם.

סל הרמה להשכרה לפי שעה או תעריף יומי. לפרטים והזמנה פנו לטלפון – 050-543-3050 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם

מנוף עם סל הרמה להשכרה יומית או לפי שעה

סל הרמה להשכרה של חברת מנופי יוני, מופעל על ידי נהג משאית מנוף בעל הכשרה והסמכה כנדרש, על פי החוק והתקנות. משאיות מנוף סל של חברתנו, עומדות בכל דרישות התקינה, מבוקרות ומטופלות בהתאם.

מנופי יוני מפעילה צי של משאיות מנוף סל בגדלים שונים, על מנת שניתן יהיה להתאים את גודל וטווח מנוף הסל לאופי עבודת הגובה המיועדת.

אנו נתאים לכם משאית שתתאים לתוואי השטח (דרכי גישה, מגבלות רוחב או גובה וכו’) הגובה, הטווח ומאפייני עבודת הגובה עצמה.

דוגמאות לסוגי עבודות גובה בהם משתמשים במנוף סל אדם

סל הרמה להשכרהחשוב לציין כי מנופי יוני, מספקים לכם כיסוי מלא לכל סוגי עבודות הגובה, אשר ביצוען מחייב שימוש במנוף סל.

מפעילי מנוף הסל שלנו מיומנים ומנוסים, באספקת שירות משאית מנוף סל למגוון גדול של עבודות גובה, בכל תחומי המשק.

הן בשירות של חברות גדולות וארגונים, והן בשירות של גורמים פרטיים וקבלנים.

השימוש במשאית מנוף סל במקרים אלה מהווה הן כלי לייעול ביצוע עבודת הגובה והן כלי לשמירה על בטיחות המתקין

סל הרמה להשכרה לעבודות תחזוקה והתקנה

עבודות תחזוקה בתאורת רחוב. בין אם מדובר בשטח ציבורי במרחב כפרי או עירוני ובין אם מדובר בשטח פרטי.

במקרים רבים לא קיימת גישה אל עמודי התאורה ללא שימוש בסל הרמה.

כאשר מתעורר צורך מתוכנן או מידי, לביצוע עבודות תחזוקה אלו, ניתן לפנות אלינו. נשמח להעמיד לשירותכם סל הרמה להשכרה גם לפי שעה כך שלא תאלצו לשאת במחיר השכרת מנוף סל ליום שלם.

שימוש במשאית מנוף סל לתיחזוק והתקנה של מזגנים בגובה רב.

התקנת יחידות מיזוג במקומות גבוהים כאשר לא קיימת גישה. במקרים רבים מתעורר צורך לתחזק או לבצע התקנה חדשה של מזגנים בקומות גבוהות.

השימוש במנוף סל אדם מאפשר ביצוע יעיל של ההתקנה תוך שמירה על בטיחות המתקין. אנו עדים לשימוש במנוף סל הן בהתקנת מזגנים בדירות פרטיות והן תחזוקה והתקנה של מזגנים תעשייתיים לבנייני משרדים וכו’.

שימוש בסל הרמה להשכרה באירועים המוניים

באירועים המוניים, אשר מתבצעים במרחב אשר מוכשר במיוחד לאירוע, וכולו מתקנים ארעיים. אין מנוס מהקמת אוהלים ומצילות לנוחיות הקהל והאמנים. לצד זאת תמיד מוקמות במות מסכי ענק ומגדלי תאורה שחלקם מתנשא לגובה רב.

לעיתים חברת ההפקה משתמש בשירותי משאיות מנוף אשר מובילים את הציוד לאתר האירוע ומזמינים הצמדת מנוף סל אדם למשאית המנוף על מנת שניתן יהיה להשתמש במשאית מנוף סל לצורך התקנה והעמדה של המתקנים.

לעיתים משאית רגילה מובילה את הציוד והפתרון הוא שימוש במשאית מנוף סל הרמה להשכרה אשר מגיעה לאתר ההקמה אך ורק לביצוע התקנות ועבודות גובה של המתקנים. לעיתים לאחר שנעשו כל ההכנות, ניתן להסתפק בהשכרת מנוף סל רק למספר מצומצם של שעות.

אלה הן רק דוגמאות בודדות בלבד לביצוע עבודות גובה בעזרת משאית מנוף סל. מנופי יוני מספקים שירותי מנוף סל גם לצורך ביצוע עבודות תחזוקה גם במתקני תעשייה גדולים, כשירות נלווה לאתרי בניייה לצורכי התקנות חיצוניות.

משאית מנוף סל לשירות חברות העוסקות בשילוט חוצות, ועוד מגוון גדול של עבודות גובה. עבודות גבה אשר מצדיקות שימוש במשאית מנוף סל על מנת לייעל את העבודה תוך שמירה על ביטחון העובדים.

מנופי יוני מספקים לכם סל הרמה להשכרה, לביצוע עבודות גובה והתקנות תוך שמירה על ביטחון העובדים.

משאיות מנוף סל במגוון גדלים וגבהים, מאפשרים לנו לספק לכם מנוף סל המתאים למשימה שלכם. סל הרמה להשכרה לפי שעה או תעריף יומי. לפרטים והזמנה פנו טלפון – 050-543-3050 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו