לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

עבודות מנוף באתרי בנייה

מגוון רחב של עבודות מנוף באתרי בנייה

חברת מנופי יוני מפעילה מגוון רחב של משאיות מנוף אשר מסוגלות לבצע עבודות מנוף, לפרויקטים מורכבים. אנו נשלח אליכם את המשאית המתאימה לפרויקט שלכם. לפרטים נוספים על עבודות מנוף, הצעות מחיר, והזמנות – 050-543-3050 או דרך צור קשר .

עבודות מנוף נכונות ובטיחותיות באתרי בנייה

עבודות מנוף באתרי בנייה – אצלנו מקפידים על יעילות ושמירה על בטיחות. סביבת עבודה באתרי בנייה נחשבת לאזור בעל סיכון גבוה יחסית לפציעה.

לשם כך חשוב באזור זה לשמור על כללי בטיחות ולעבור הדרכת בטיחות לעבודה בגובה.

מפעילי משאיות מנוף של מנופי יוני אשר מבצעים מטעמנו את עבודות מנוף, כולם בעלי הכשרה והסמכה על פי הנדרש בהתאם לתקן.

כמו כן חשוב שהמפעילים יהיו מצוידים בציוד מיגון בהתאם לדרישות באתרי הבנייה בין אם מדובר על קסדות, אטמי ומגני אוזניים ועד הגנה על דרכי הנשימה והגוף.

הובלת חומרי בניין ושימוש בעבודות מנוף על ידי משאית מנוף היא הדרך הקלה, הבטוחה והמקובלת ביותר בעולם. חברת מנופי יוני הינה חברה ותיקה בתחום עבודות מנוף.

ברשותנו מגוון רחב של משאיות מנוף התורמות ליעילות הפרויקט על ידי פריקה או העמסה של חומרי בנייה. כאשר אנו נמצאים באתר בנייה ללא עגורן ניתן לבצע עבודות מנוף לצורך הנפת חומרי בניין כגון: מלט, חצץ, קורות עץ, צינורות לתשתיות המים והביוב, מרצפות שיש, זכוכיות לחיפוי חיצוני ועוד ישירות לקומה המתאימה או לגג.

היתרון הבולט ביותר של משאית מנוף שהיא מופעלת על ידי צוות קטן, ויכולה להגיע לאתר ייצור או אחסון ולהעמיס משא גדול וכבד במהירות גבוהה יחסית, ולאחר העמסה להגיע אל אתר היעד.

נהג משאית המנוף יכול לפרוק את המשא ללא צורך בהמתנה למנוף מקומי או כלי אחר.

עבודות מנוף ונטוזהעבודות מנוף באתרי בנייה

בעת בנייה של בניין חדש אנו זקוקים ללוחות זכוכית גדולים. אם זה בשביל החלונות, המרפסות, חיפוי קיר פנימי או חיצוני או לדלתות הכניסה וסוגים שונים של מפרטי זכוכית גדולים.

בעבר כאשר נדרשו להרכיב פלטה של זכוכית בבניין רב קומות או בניין משרדים זה היה כרוך בסיכון רב של המתקין.

היום בעזרת הטכנולוגיה של מנוף ונטוזה להרמת זכוכיות לגבהים הסיכון נמוך ויעילות העבודה גבוהה.

אנו מספקים גם מנוף וטרקטורון ונטוזה לעבודות מנוף ונטוזה בתוך המבנה בחללים הפנימיים.

אנו מספקים משאית מנוף בגודל המתאים לביצוע עבודות מנוף מתאימה לפרויקט שלכם. מנופי יוני מציעים לכם שילוב של מתקן מנוף ונטוזה בגודל מתאים לצורך ביצוע הנפה והתקנה של הלוחות הזכוכית באתר.

הובלת מבנים

באתר בנייה ישנם מבנים יבילים רבים המשמשים את צוות העובדים (מכולות משרד וכו’) . חברת מנופי יוני מתמחה בניוד, הובלה והנפה של מבנים, בין אם מדובר בשירותיים נידיים או במשרדי החברה הזמניים באתר.

ברשותינו ציוד מגוון ומתקדם, הנחוץ לצורך ביצוע העברת מבנים בין אתרים שונים. ברשותנו משאיות מנוף בעלות כושר הרמה גבוה ומפעילים/נהגים מיומנים בהעברת מבנים מכל הסוגים ובכל האתרים.

ציוד הרמה ייעודי מאפשר לנו לבצע את העברת המבנים בצורה בטוחה למבנה ולסביבה הפיזית באתר החלופי.

מפעילי משאיות מנוף של מנופי יוני, פועלים על פי סטנדרטי בטיחות גבוהים ביותר, וזאת על מנת לוודא שאין כל סכנת פגיעה לאנשים העובדים באתר וכן בזמן הובלת המבנים בין האתרים בזמן השינוע.

אלא רק חלק מעבודות המנוף אותן ניתן להזמין דרך חברת מנופי יוני. צוות מנופי יוני הינו בעל ידע נרחב וניסיון עשיר במכלול עבודות מנוף.

לפרטים נוספים והצעות מחיר 050-543-3050 או דרך צור קשר באתר.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו