לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

הובלת מכונות שתיה

מנופי יוני מתמחים בהובלת מכונות שתיה

מנופי יוני מתמחים בהובלת מכונות שתיה בעזרת משאית מנוף זרוע המגיעה לגובה של עד 60 מטר. בזכות הצוות המקצועי שלנו אנו יכולים לבצע את העבודה בדרך הטובה ביותר והבטוחה ביותר.

להזמנת משאית מנוף להובלת מכונות שתיה צרו איתנו קשר בטלפון: 050-5433050 או דרך דף צור קשר.

הובלת מכונות שתיה מצריכות יכולת מקצועית ברמה גבוהה, תכנון, אסטרטגיה וכמובן את המכשיר המתאים לסוג עבודה זו.

כדי לבצע הרמה והובלה של מכונות שתיה יש להשתמש במשאית מנוף בעלת זרוע אשר יכולה להגיע גם לאזורים ללא גישה ישירה של המשאית.

הובלת מכונות שתיה

שלבי התכנון והביצוע בהובלת מכונות שתיה

כאשר לקוח זקוק להובלת מכונות שתיה מנקודה אחת לנקודה שניה עלינו לתכנן שלב אחר שלב כדי לבצע את ההובלה בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

  • שלב הראשון – על הלקוח לפרט היכן מוצבות מכונות השתייה, האם המכונות בתוך מתחם סגור, ברחוב או באצטדיון. מה המרחק בין מכונות השתיה לכניסה או לכביש, והאם יש גישה למשאית.
    לאחר מכן קבלת פרטים על היעד החדש של מכונות השתיה. בעבודות גדולות אנו מבצעים סיור מקדים לבחינת סוג המכונות ומורכבות העברתם וגיבוש דרכי הביצוע.
  • שלב שני – לאחר קבלת האינפורמציה מהלקוח עלינו לתכנן את לוחות הזמנים לדוגמא: באיזה שעה הכי נכון וכדאי לבצע את ההובלה. הזמן האופטימלי לביצוע עבודה זו היא בשעה שיש כמה שפחות תנועה ועוברי אורח אשר יאפשרו לנו לעבוד בנוחות ובבטיחות. לאחר מכן יש לתכנן את אופן הנפת מכונות השתיה למשאית לדוגמא: מאיזה זווית יהיה יותר נוח ובטוח לבצע הנפה, ומה המרחק בין מכונות השתיה למשאית, במידה והמכונות ממוקמות במקום מרוחק.
  • שלב שלישי – הגעה למקום וביצוע ההנפה לצורך הובלת מכונות השתיה.
  • שלב רביעי – הצבת מכונות השתיה ביעד החדש.

הובלת מכונות שתיה

איך בוחרים שירותי הובלה למכונות שתיה

הובלת מכונות שתיה או כל מכונה כבדה אחרת דורשים ניסיון, מקצועיות וציוד מתאים. עליכם לקחת חברה בעלת ניסיון בתחום הנפה והובלת מכונות, מפעלים וכדומה, בעלי מנופאים מוסמכים ואנשי מקצוע מנוסים המקפידים על כל תקנות הבטיחות.

ישנם לא מעט חברות המספקות שירותי הובלת מכונות שתיה, לכן עליכם לבצע בדיקות מעמיקות לפני קבלת החלטה ולא להתפשר בגלל המחיר.

חברת מנופי יוני בעלת ניסיון עשיר וידע נרחב בתחום הובלת מכונות שתיה,הובלת מכונות תעשייה, העברת מבנים, פירוק והרכבת מפעלים ועבודות מנוף אחרות.

לנו צוות מקצוענים המונים מנופאים מוסמכים ואנשי מקצוע מנוסים. ברשותנו מספר משאיות מנוף מתאימות לכל סוגי העבודה.

אצלנו תהנו משירות אישי ומסור, עמידה בלוחות זמנים, אחריות וביטוח לכל עבודה.

להזמנת משאית מנוף להובלת מכונות שתיה צרו איתנו קשר בטלפון: 050-5433050 או דרך דף צור קשר.

מאמרים אחרונים:

הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו