לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

הובלת חומרי בניין

מנופי יוני מתמחים בהובלת חומרי בניין

הובלות מנוף של חומרי בניין

מנופי יוני מתמחים בהובלת חומרי בניין, ברשותנו משאיות מנוף בעלות זרוע הנפתחות לגובה של 80 מטר ומעלה המיועדות להעמסה והובלת חומרי בניין ליעד המבוקש. לפרטים נוספים צרו אתנו קשר בטלפון: 050-5433050.

הובלת חומרי בנייןאיך הובלות חומרי בניין מתפתחת כיון? שמתם לב שבשנים האחרונות ישובים חדשים נולדים, שכונות חדשות נבנות, בתי ספר וגנים חדשים נבנים וכמובן גורדי שחקים בערים הגדולות. אנחנו מדינת ישראל הקטנה מתפתחת בענף הבנייה ובכלל זה גם הובלות מנוף הלכו והתפתחו וכיום נעשה בהם שימוש יומיומי.
את התכנון, שרטוטים והבנייה אנחנו משאירים לקבלנים, מהנדסים ולפועלים, אנחנו עוסקים בהובלת חומרי בניין מאתרי הייצור ומרכזי הפצה לכל אתרי הבניה ברחבי הארץ.
כאשר בונים ישוב, שכונה או כל מבנה אחר יש צורך בכמות גדולה מאוד של חומרי בנייה אם זה מלט, חצץ, קורות עץ, צינורות לתשתיות המים והביוב ועוד המון חומרים אחרים.
כל החומרים האלו מגיעים ישירות ממפעל הייצור הישר לאתר הבנייה, לכן יש צורך במשאיות עם זרוע המסוגלות להעמיס ולהוביל ציוד כבד מאוד אל אתר הבנייה.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה, מנופי יוני חברה וותיקה בתחום הובלת חומרי בניין. לנו צוות עובדים מנוסים ומקצועיים השומרים על כל תקנות הבטיחות ועמידה בלוחות הזמנים.

למה כדאי לכם לקחת שירותי הובלת חומרי בניין של מנופי יוני:

  • נתחיל שאנו חברה וותיקה בתחום.
  • ברשותנו צוות מפעילי מנוף מוסמכים ומנוסים.
  • לנו ידע נרחב וניסיון עשיר בהובלת חומרי בניין ופתרונות הנפה.
  • זמינות גבוה
  • עמידה בלוח זמנים
  • הקפדה על תקנות הבטיחות וטיפול שוטף במשאיות ובזרוע.
  • שירות אישי, אמין ומקצועי.
  • אחריות מלאה לכל עבודה.
  • מחירים מיוחדים לקבלנים.

הובלות חומרי בניין – שירותי הובלות מנוף כוללים

הובלת חומרי בניין על ידי משאית מנוף היא הדרך הקלה ביותר, הבטוחה ביותר והמקובלת ביותר בעולם.

סוג העבודה הזאת נחשבת כעבודה יחסית מסוכנת עקב המשקל הכבד של החומרי הגלם. סגנון העבודה הזו דורשת מהמפעיל משאית מנוף תכנון נכון ומדויק לפני הנפת החומר, העמסת החומר על המשאית ופריקת החומר ביעד המבוקש. לכן חשוב לבחור בחברה וותיקה ומנוסה העומדת בכל כללי הבטיחות, המתאימה את סוג המשאית לסוג העבודה מבלי לעגל פינות ולחסוך בזמן.

להזמנת משאית מנוף לצורך הובלת חומרי בניין צרו אתנו קשר בטלפון: 050-5433050, אנו נשלח אליכם את המשאית מנוף המתאימה לצורך הובלת חומרי בניין. זמני פעילות: בימי ראשון – שישי, 24 שעות ביממה.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו