לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

הובלות מנוף בתל אביב

מנופי יוני הובלות מנוף בתל אביב והסביבה

מנופי יוני מתמחים בביצוע הובלות מנוף בתל אביב. אנו מפעילים צי משאיות מנוף מגוון אשר מתאימות לביצוע הובלות מנוף גם בשכונות הוותיקות הצפופות וגם בשכונות החדשות המרווחות יותר. יש באפשרותנו להעמיד לרשותכם משאיות מנוף שיתאימו לכל סוגי הובלות מנוף בתל אביב והסביבה כולל אזורי התעשייה הישנים והצפופים של תל אביב.

מנופי יוני מבצעים הובלות מנוף בתל אביב לכל השכונות. שכונות מגורים ואזורי תעשייה צפופים וגם לאזורים חדשים יותר. לרשותכם צי משאיות מנוף בגדלים שונים לביצוע כל סוגי הובלות מנוף בתל אביב והסביבה. להזמנת הובלות מנוף גם בקריאה מיידית פנו לטלפון 050-543-3050 או דרך צור קשר באתר.

הובלות מנוף בתל אביבדוגמא להובלות מנוף בתל אביב, הובלות לאתרי התחדשות עירונית

מנופי יוני מתאימים משאיות מנוף למאפייני אתר העבודה. במקרים של אתרי התחדשות עירונית ניתן להבחין בין שני סוגי אתרים בהם אנו מבצעים הובלות מנוף בתל אביב. המקרה האחד הוא תמ”א 38 בבית בודד ברחוב קיים והמקרה השני כאשר מדובר בבלוק שלם של התחדשות עירונית. צי המשאיות המנוף שלנו מופעל על ידי מפעילי משאיות מנוף מיומנים בביצוע הובלות מנוף גם לאתרי בנייה גדולים וגם כאשר מדובר בבניין בודד בהובלות מנוף בתל אביב הצפופה בחלקים הוותיקים ברחובותיה צרים.

הובלות מנוף בתל אביב הישנה

כאשר אנו אמורים לבצע הובלות מנוף בתל אביב לרחוב מהר”ל למשל. רחוב מהר”ל הוא רחוב קטן וצר שהגישה אליו מוגבלת וחלקו אף חד סטרי. בין אם עלינו להוביל חומרי בנייה או מפרטי זכוכית גדולים (דלתות, חלונות, קירות וכו’) להתקנה בפנטהאוז בבניין קיים או מטען דומה למבנה בהליך שיפוץ עלינו לדאוג שלמשאית המנוף תהייה גישה לכניסה לרחוב ואף יציאה ממנו.

יש לציין כי במקרים מסוימים עלינו לפצל הובלות מנוף מעבודות מנוף המבוצעות על ידי משאיות מנוף בדרך כלל, וזאת כאשר נדרש שילוב של שתי משאיות מנוף. אחת להנפה ואחת לביצוע ההובלה.

הובלות מנוף בתל אביב באזור פלורנטין

בדרום תל אביב באזור פלורנטין, אנו מבצעים הובלות מנוף לשני סוגי ההתחדשות העירונית. אנו מבצעים הובלות מנוף למבנים בודדים בתוך השכונה אשר הובלות המנוף אליהם הנה בעלת מאפיינים דומים לאלה של הובלות המנוף לרחוב ותיק כמו מהר”ל בצפון תל אביב (צפיפות, בעיות חנייה, רחובות חד-סטריים ועוד). בחלקה המערבי של פלורנטין מצויים אזורים שלמים שהיו פעם בתי מלאכה ותהליך ההתחדשות הוא על בלוק שלם כך שניתן ביתר קלות להגיע לאתר גם עם משאיות מנוף גדולות.

סוגים נוספים של הובלות מנוף בתל אביב

הובלות מנוף לפינוי והעברה של בתי מלאכה ובתי חרושת מאזורי התחדשות עירונית כאשר אזורים שלמים (פלורנטין בדרום תל אביב, אזור שוק הפשפשים, המושבה הגרמנית האמריקאית וכו’) הפכו מאזור בתי מלאכה לאזורי בתי מגורים, משרדים ומסחר חדשים כאשר בתהליך הבנייה בוצעה התחדשות של בלוקים שלמים. הגישה של משאיות מנוף זמינה ונוחה יותר באופן משמעותי כאשר גושים ובלוקים שלמים הופכים לאתרי בניה. אולם טרם הבנייה יש לבצע הליכי פינוי מאזורי תעשייה צפופים ביותר וכאן ניסיון ומיומנות מצטברת, של מפעילי משאיות מנוף חברת מנופי יוני, מעניקה להם יתרון משמעותי על פני המתחרים.

מנופי יוני מבצעים הובלות מנוף בתל אביב לכל השכונות. שכונות מגורים ואזורי תעשייה צפופים וגם לאזורים חדשים יותר. לרשותכם צי משאיות מנוף בגדלים שונים לביצוע כל סוגי הובלות מנוף בתל אביב והסביבה. להזמנת הובלות מנוף גם בקריאה מיידית פנו לטלפון 050-543-3050 או דרך צור קשר באתר.

מאמרים אחרונים:

הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו