לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

מנוף סל להרמת אדם

סל להרמת אדם עד 60 מטר

בטיחות, בטיחות, בטיחות….! צריכים לבצע עבודה בגובה רב? רוצים להצליח בביצוע המשימה תוך שמירה על בטיחות העובדים? שימוש בסל להרמת אדם הוא התשובה המתאימה לכל עבודות הגובה. משאית מנוף סל מתאימה תבטיח ביצוע בטיחותי ויעיל של כל משימה.

סל להרמת אדם של מנופי יוני מותקן על משאיות מנוף אשר מופעלת על ידי מפעיל בעל הסמכה וניסיון.

ניתן להתאים את גודל המשאית מנוף למשימה אותה עליכם לבצע בהתחשב בגובה (עד 60 מטר), תנאי שטח וגישה.

מנוף סל להרמת שני אנשים (200 ק”ג) גישה מלאה 360 מעלות. אפשרות להפעלה בשלט רחוק. ניתן להזמין מנוף סל להרמת אדם על פי תעריף יומי או בתעריף שעתי.

אנו מספקים שירותי מנוף סל אדם בקריאה מיידית במצבי חירום 24/6. לפרטים נוספים בירורים והזמנה 050-543-3050 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

למה צריך מנוף סל להרמת אדם

מה הוא סל הרמה?

סל להרמת אדםסל לרמת אדם מגיע במגוון גדלים ונתונים טכניים. אנו במנופי יוני מציעים לכם סל בטיחות תקני להנפת אדם.

הסל הו בעל קיבולת כפולה לנשיאת שני אנשים וכלי העבודה שלהם. ניתן להניף בבטחה 200 ק”ג משקל כולל.

אם עולה רק אדם אחד כמובן שניתן להניף משקל ציוד גדול יותר.

לסל יכולת כיוונון של 360 מעלות אשר מאפשרות גישה יעילה מכל צד שהעובד בוחר לגשת למשימה.

הסל מוצמד באמצעות חיבורים תקניים למשאית מנוף אשר מאפשרת להניף את העובדים עד לגובה של 60 מטרים לביצוע בטיחותי של כל משימה.

יש אפשרות להפעלה של הסל בשלט רחוק.

מנוף סל להשכרה מראש או קריאה מיידית.

יעילות ובטיחות – סל להרמת אדם

מנוף סל להרמת אדם מאפשר ביצוע יעיל ובטוח של מגוון עבודות גובה. מבלי להיכנס לחובה המוטלת על כל מעביד לשמירה על בטיחות העובדים בעת ביצוע עבודות גובה.

בין אם מדובר בעבודה בגובה שישה מטרים, או שישים מטרים. ביצוע עבודות גובה ללא מנוף סל אדם, מסכן את העובדים ומונע מהם ביצוע יעיל של המשימה שלשמה עליהם להגיע לגובה זה.

כיום קיימת תקינה ברורה ומחייבת לגבי ביצוע עבודות גובה והשימוש במנוף סל להרמת אדם.

הסל חייב להיות בעל תקן בטיחות אשר מאפשר שהייה בגובה, וביצוע כל הפעולות הכרוכות בהשלמת המשימה ללא סיכון נוסף לשוהים בסל. אנו ביוני מנופים מספקים לכם מנוף סל אדם העומד בתקינה.

במקרים מסוימים ניתן להשתמש בסולם לביצוע עבודות גובה. אולם, חשוב לציין כי גם כאשר ניתן להגיע עם סולם לגובה בו יש לבצע את העבודה, הרי מבחינה בטיחותית אדם הניצב על סולם מוגבל באופן משמעותי בתנועותיו ויכולתו להתמודד עם מטלות מורכבות אשר נדרשות במקרים רבים.

אנו נוהגים להשתמש בדוגמא נפוצה לעבודת גובה פשוטה שגם בשבילה ראוי להשתמש במנוף סל להרמת אדם. טיפול בעמוד תאורת חצר בגובה 8 מטרים למשל.

ניתן למצוא סולם אשר יאפשר להגיע לגובה הנדרש על מנת לבצע את העבודה אולם בגובה זה גם עובד מיומן יהיה מוגבל בתנועותיו ואף נתון לסכנה גם בלי לקחת בחשבון את הצורך בגישה לכלי עבודה וחלקי חילוף.

לחלופין כאשר העובד מגיע לפנס תאורת חצר כשהוא ניצב בתוך מנוף סל אדם יש באפשרותו להצטייד מלמפרע בכלי העבודה ו/או חלקי החילוף הנחוצים. הוא יכול בביטחון לבצע את משימתו ללא לקיחת סיכונים מיותרים.

יעילות השימוש במנוף סל אדם

אנו בחברת מנופי יוני נקראים לא פעם לזירת התקנה בגובה רב. התקנה שאותה מנסים עובדים לבצע ללא סיוע של מנוף סל.

במקרים רבים לאחר תסכולים ובזבוז זמן יקר, אנו שולחים את המשאית מנוף שלנו מצויידת בסל אדם ומסתבר שניתן לבצע את המשימה תוך זמן קצר.

ניתן להצביע על סל מנוף סל ככלי משמעותי גם להגברת הייעול בביצוע משימות הגובה בכל ארגון. קצב ביצוע כל עבודת גובה גובר באופן משמעותי כאשר העובד ניצב בביטחון בתוך הסל.

לעובד יש אפשרות תנועה חופשית וגישה לסט כלים וחלקי חילוף שהכין לעצמו מראש.

במקרים רבים אנו עדים לשימוש במנוף סל, לביצוע התקנות ועבודות גובה מורכבות. כאשר אנו מספקים ללקוח משאיות מנוף לביצוע הובלות מנוף של גופים אשר נדרש מנוף סל לקיבוע והתקנת הגופים אל מיקומם הסופי (שילוט חוצות, יחידות מיזוג מרכזי וכו’).

מנופי יוני מספקים לכם מנוף סל להרמת אדם מותקן על משאיות מנוף. ניתן להתאים את גודל המשאית מנוף למשימה אותה עליכם לבצע בהתחשב בגובה, תנאי שטח וגישה.

מנוף סל להרמת אדם לשני אנשים (200 ק”ג) גישה 360 מעלות. תעריף יומי או שעתי לפרטים והזמנה 050-543-3050. או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים אחרונים:

הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
Call Now Buttonהתקשרו אלינו