לוגו יוני מנופים
050-543-3050

התקשרו אלינו עכשיו

24/7

שעות פעילות

הובלות מנוף זכוכית

מנופי יוני מתמחים בביצוע הובלות מנוף זכוכית

הובלות מנוף מאתרי יצור ואחסון של מפרטי זכוכית גדולים כגון יצרני דלתות וחלונות, יצרנים וספקים של לוחות חיפוי מזכוכית לקירות חיצוניים ופנימיים וכו’.

אנו מספקים משאית מנוף בגודל המתאים לביצוע הובלות מנוף בהתאם לגודל המפרט. מנופי יוני מציעים לכם שילוב של מתקן מנוף ונטוזה בגודל מתאים לצורך ביצוע הנפה והתקנה של המפרט באתר היעד.

לייעוץ ותיאום. הזמנת הובלות מנוף זכוכית, הנפה וכל עבודות מנוף ונטוזה בכלי המתאים לכם

צרו עמנו קשר בטלפון – 050-5433050. ניתן לקבל שירות מידי במקרי חירום.

ניתן להזמין הובלות מנוף זכוכית בשילוב קט-טרק ונטוזה או מתקן מנוף ונטוזה אנכי, לצורך התקנת המפרט במידה ומשאית המנוף אינה מסוגלת להגיע עד למיקום ההתקנה הסופי.

עבודות מנוף ונטוזה 2
הובלות מנוף זכוכית

שלב ההעמסה להובלות מנוף זכוכית

אנו מבחינים בין שני סוגים של הובלות מנוף זכוכית. סוג אחד של הובלות זכוכית, הנו כאשר היצרן או הספק, אורזים את מפרט הזכוכית בתוך מתקנים ייעודיים.

מתקנים ייעודיים אלה לאריזת לוחות או מפרטי זכוכית, ניתן להניף בעזרת וו הנפה או רצועות קשירה ייעודיות ולהציב על המשאית המיועדת לבצע את ההובלה.

בסוג זה של הובלות מנוף זכוכית אין צורך בהתקן ונטוזה בשלב ההעמסה. ההעמסה מתבצעת או על ידי מנוף של אתר היצור או על ידי המנוף בו מצוידת משאית המנוף שלנו.

הסוג השני של הובלות מנוף זכוכית מתייחס למפרטי זכוכית גדולים במיוחד שיש להניפם על המשאית בעזרת התקן ונטוזה של מנוף המשאית.

אנו נשלח עם המשאית שמיועדת לאסוף את מפרט הזכוכית הגדול, מתקן ונטוזה על מנת שניתן יהיה להעמיס את המפרט בבטחה על המשאית שמבצעת את ההובלה.

הובלות מנוף זכוכית
הובלות מנוף זכוכית

שלב הפריקה בהובלות מנוף זכוכית

גם בשלב הפריקה של הובלות זכוכית חברת מנופי יוני ערוכה לספק לכם את הליך הפריקה המתאים ביותר למאפייני מפרט הזכוכית ומאפייני אתר הפריקה.

כמובן שיש לזכור שאם ההעמסה התבצעה בעזרת ונטוזה אזי כמובן שגם הליך הפריקה יתבצע בעזרת משאית מנוף ונטוזה המאפשר פריקה או הנפה של מפרט הזכוכית הגדול.

במידה ומפרטי הזכוכית נתונים במארז הרי שניתן במקרים מסוימים לפרוק אותם במארז ולהציבם על הקרקע או בקומה היעודה לצורך התקנה.

אנו מבחינים כאמור, בין שני סוגים של הובלות מנוף זכוכית. הובלה על ידי משאית מנוף בלבד או הובלה ושימוש במשאית המנוף לצורכי הנפה והתקנה של מפרטי הזכוכית באתר היעד.

בכל מקרה בו מתבצעת בסיום הובלת מנוף, התקנה של המפרט יש לציד את משאית המנוף במתקן ונטוזה יעודי שיאפשר לעשות זאת במקצועיות הראויה.

לעתים הובלות מנוף זכוכית מסתיימות בכך שמשאית המנוף מגיעה לאתר ההתקנה ופשוט פורקת, מניפה את מפרט הזכוכית ומציבה אותו בסמוך למיקום ההתקנה ובזאת מסתיים תפקידה מאחר ולא קיימת גישה המאפשרת לבצע את ההתקנה עם המנוף ונטוזה של המשאית.

אנו במנופי יוני ערוכים גם למצב שבו לא ניתן להגיע למיקום ההתקנה עם מנוף המשאית המבצעת הובלות מנוף זכוכית. במקרים אלה אנו מספקים לכם מערכות ייעודיות המצוידות במנוף ונטוזה המאפשרות ביצוע עבודות גובה לצורך התקנת מפרטי הזכוכית.

הובלות מנוף זכוכית
הובלות מנוף זכוכית

פריקה של הובלות זכוכית בעזרת מנוף קט-טרק ונטוזה

לדוגמא ניתן להזמין כלי ייעודי לשינוע והנפה לצורכי התקנת מפרטי זכוכית. מנוף קט-טרק ונטוזה בעל כושר עבירות ותנועה במקומות צפופים במיוחד (מגבלת גובה 6 מטר).

דוגמא נוספת היא לשלב בהליך הפריקה מתקן מנוף ונטוזה אנכי שמאפשר עבודה בתוך מבנים עד לגובה 9 מטר.

לייעוץ ותיאום. הזמנת הובלות מנוף, הנפה וכל עבודות מנוף ונטוזה בכלי המתאים לכם

צרו עמנו קשר בטלפון – 050-5433050. ניתן לקבל שירות מידי במקרי חירום.

לצורכי התקנה, ניתן להזמין הובלות מנוף זכוכית בשילוב קט-טרק ונטוזה או מתקן מנוף ונטוזה אנכי, לצורך התקנת המפרט במידה ומשאית המנוף אינה מסוגלת להגיע עד למיקום ההתקנה הסופי.

מאמרים אחרונים:

עגורן נייד

עגורן נייד

מנופי יוני שירותי עגורן נייד גם בקריאה מיידית אנו מפעילים עגורנים ניידים ומשאיות מנוף במגוון רחב של גדלים לביצוע עבודות מנוף והובלות מנוף בכל תחומי

להמשך קריאה »
הובלות מנוף במרכז

משאית מנוף 12 טון

מנופי יוני – שירותי משאית 12 טון עם מנוף בזמינות 24/6 התקשרו: 050-543-3050 משאית מנוף 12 טון מאפשר גישה נוחה העמסה הובלה והנפה של מטענים

להמשך קריאה »
ממד טרומי

ממד טרומי

מנופי יוני – ייצור הובלה והצבת ממד טרומי בטון 30 ס”מ עובי אנו מספקים לכם ממד טרומי 240X240 מטר פנימי, דלת הדף רסיסים, וחלון: 050-543-3050

להמשך קריאה »
התקשרו אלינו